17/6/09

Editar un text

Déu ha mort

Friedrich Nietzsche

Nietzsche ha mort


Déu


El capítol 10, "La mies anublada", d'Enemigos de la promesa, de Cyrill Connolly, és d'una brutalitat exacta i castrant, i un dels millors capítols de llibre que Artista Editor Venjatiu s'ha llegit en els darrers temps. L'Art està tan excitat amb aquest llibre estrany i sincer que promet parlar-ne abastament.

De moment, emperò, editarà un petit fragment del capítol 10, per començar a preparar alguna petita tesi sobre la interessantíssima psicologia de Connolly que, de fet, és el que més li interessa a l'Art, per motius que més endavant explicarà. Però observin amb quina manca d'escrúpols edita l'Art Venjatiu un text de Connolly.
[...] De la misma manera que los sádicos reprimidos se supone que se convierten en policías o carniceros, así quienes tienen un temor irracional a la vida se hacen editores.

Cyrill Connolly, Enemigos de la promesa, Obra selecta, Debolsillo

I la venjança dels vius sobre els morts:

[...] De la misma manera que los sádicos reprimidos se supone que se convierten en policías o carniceros, así quienes tienen un temor irracional a la vida se hacen Cyrill Connolly.



I L'Arti queda descansat.

7 comentaris:

  1. sàdica reprimida?! on anirem a parar...

    *e*

    ResponElimina
  2. Ah ... així que editar és això? mmmm... ho sospitava.

    ResponElimina
  3. hahahhahahahh és exactament el que li vaig fer jo a un llibre del Vázquez Figueroa... i U pitjor és que ningú –ni ell, evidentment– se'n va adonar...

    ResponElimina
  4. la por es el gran motor de tot, la por i el sexe...

    ResponElimina
  5. de fet, la por es el gran motor del sexe

    ResponElimina
  6. Jajjaaaa
    M’encanta la seva manera de pensar….

    Reverencies

    ResponElimina
  7. He seguit el seu consell i intercalo dins el meu cervell capitols de Connolly al mig d'altres lectures. S'imagina publicar ara a on sigui les opinions que deixa anar sobre el mal que suposa per a una promesa que es vulgui guanyar la vida fent de professor o funcionari. Miri senyor artista, no tinc pebrots de copiar-ho aquí per no trobar-me immers en un linxament dins la casa d'un amic. Què bé que m'ho estic passant!!

    ResponElimina

Seguidors